Nejčastější otázky a odpovědi

Proč se do projektu zapojit?

Merchandising je vhodným marketingovým nástrojem, který podněcuje u subjektů sounáležitost a větší propojení se zainteresovanými členy své organizace.

Přináší ucelenou nabídku, vhodným způsobem subjekt reprezentuje, nezatěžuje pracovníky organizace starostí o distribuci, skladové hospodářství, ani zadáváním objednávek. 

V neposlední řadě může organizaci přispět ke zlepšení rozpočtu tím, že společnost inkasuje část zisku z prodeje zboží.

 

Platím nějaké poštovné?

Ano, poštovné je od 100,- Kč do 110,– Kč za objednávku (dle výběru doručovatele a typu doručení).

 

Je možná i jiný způsob platby něž kartou?

U nás lze platit i platbou převodem, nicméně platba kartou u klientů výrazně převyšuje.

 

Pokud chci najednou objednat více kusů zboží za organizace, jak mám postupovat?

Ve své kolonce, po přihlášení do svého osobního rozhraní, lze objednat jakýkoliv počet kusů za velkoobchodní cenu.

 

Jak dlouho trvá uvedení e-shopu v život?

Většinou do týdne, maximálně však do 14 dnů od podepsání smlouvy, výběru produktové řady a zaslání loga v požadované kvalitě.

 

Jak dlouho trvá nasazení produktu?

Většinou do týdne, maximálně do 14 dnů.

 

Může se stát, že některý z produktů dojde (tričko, mikina, doplňkový sortiment), jak v tomto případě postupovat?

Může, ale v čase 72 hodin máme nastavené doskladnění. Vše je pod neustálou kontrolou. Když by se přestal nějaký produkt vyrábět, navrhneme jiný, nicméně trika se nepřestanou vyrábět.

 

Pokud projekt nebude úspěšný, jak mohu postupovat?

Zkusíme Vám poradit s výběrem vhodné produktové řady, popřípadě se můžeme poradit, jak postupovat při propagaci a komunikaci směrem ke koncovým zákazníkům, svým členům/fanouškům.

 

Plynou mi nějaké sankce z ukončení spolupráce?

Žádné, smlouvu můžete ukončit kdykoliv, výpovědní lhůta je do 1 měsíce.

 

Pokud nasadím například tričko, budu platit za nafocení všech barevných mutací?

Ano, jedná se o jednorázový poplatek za vytvoření produktových fotografií a tiskových dat pro jednotlivý produkt a barvu.

 

Jak se postupuje při reklamacích?

Na základě zákona, který je popsán v obchodních podmínkách.

Velikostní tabulky a jednotlivé velikosti odpovídají evropským standardům.

 

Do kolika dnů obdržím zboží po objednání?

Zboží expedujeme do 72 hodin od obdržení platby.

 

Budete v průběhu spolupráce obnovovat sortiment?

Ano, přibudou některé produkty, ale ze statistik se prodávají nejlépe trika, mikiny, hrnky a polštáře.

 

Co když se na našem e-shopu neprodá žádné zboží?

Budeme se snažit rozebrat s klientem důvod, proč se neprodává a případně poradit, jak prodeje podpořit.

Přihlásit se

Heslo jsem zapomněl

Jsem tu poprvé a chci se registrovat