Poradna

Kdy vám začne fanshop vydělávat peníze?

Založili jste si fanshop a chcete nejen udělat radost fanouškům, podpořit dobrou věc nebo zvýšit povědomí o tom, že existujete, ale také vydělávat peníze? První krok, založení fanshopu, už máte za sebou. S největší pravděpodobností už máte i svůj originální design oblečení. Co dál? Teď vás čeká to nejdůležitější! Musíte o fanshopu říct všem, jen tak vám totiž může začít vydělávat skutečné peníze.

Co je nejdůležitější?

1 - Zviditelnit se a všem o fanshopu říct.
2 - Dávat pravidelně příspěvky s odkazem na fanshop na sociální sítě.

3 - Motivovat k nákupu ve fanshopu před chystanou událostí.


4 - Pomáhat si soutěžemi, placenou propagací, influencery a limitovanými edicemi.

A my vám s tím vším rádi pomůžeme. Vytvořili jsme pár článků s návody, které vám poradí, jak vytvoříte příspěvky na sociální sítě, jak na placenou reklamu nebo jak pracovat s limitkami. Kdyby vás zajímalo nějaké téma víc do hloubky, určitě nás kontaktujte a domluvíme si schůzku.


Fanshop, musí být vidět, jinak neprodává

Fanshop, musí být vidět, jinak neprodává

Řekněte o vašem fanshopu celému světu hned po jeho založení. Jak na to? Využijte mediální a digitální kanály, které používáte standardně.

Číst více
Tvořte příspěvky, které prodávají

Tvořte příspěvky, které prodávají

Jak na tvorbu lákavých fotek? Aneb co prodává na sociálních sítích a v jakém formátu.

Číst více
Jak proměnit sociální sítě ve zlatý důl?

Jak proměnit sociální sítě ve zlatý důl?

Sociální sítě v sobě ukrývají potenciál, který může přinést úspěch i vám. Nastavte si svou první kampaň a nebojte se investovat do reklamy.

Číst více
Kdo nesoutěží, nevyhraje

Kdo nesoutěží, nevyhraje

Jak uspořádat soutěž na sociálních sítích? A co byste měli mít v pravidlech, abyste se z toho nezbláznili?

Číst více
Pracujte s ambasadory a limitovanými edicemi

Pracujte s ambasadory a limitovanými edicemi

Vzory odjakživa táhnou, nejen proto byste měli spojit síly s hrdiny svých fanoušků. Pracujte s omezeným počtem kusů neboli limitovanou edicí a dejte své členské základně pocit výjimečnosti.

Číst více
Jak využít události ke zvýšení prodeje?

Jak využít události ke zvýšení prodeje?

Nejlépe se trika prodávají přímo na akci. Proč? Euforie a pocit sounáležitosti je ve vzduchu a každý chce ukázat svému okolí, že u té báječné události byl a zároveň podpořil dobrou věc.

Číst více
Proč pracovat s personifikací?

Proč pracovat s personifikací?

Nosit triko oblíbeného klubu a ještě na něm mít své jméno? Sen každého fanouška! A vy mu ho můžete díky personifikaci splnit.

Číst více

Přihlásit se

Heslo jsem zapomněl

Jsem tu poprvé a chci se registrovat