Řekněte o vašem fanshopu celému světu hned po jeho založení. Jak na to? Využijte mediální a digitální kanály, které používáte standardně.
Z webu přímo na fanshop
Dostaňte na váš web viditelný odkaz na fanshop. Ideálním způsobem je zařazení fanshopu přímo do menu.
Najděte další prostor na webu a využijte bannery s hezkou fotkou.
Co není na Facebooku nebo Instagramu, jakoby neexistovalo
Dávejte příspěvky na sociální sítě, které motivují fanoušky ke koupi a vedou je přímo do fanshopu. Ukažte oblečení na skutečných lidech. Zvyšte intenzitu příspěvků s merchem 14 dní před akcí, na kterou se vaše základna fanoušků chystá. Připomeňte se s fanshopem také před Vánoci, mnoha lidem udělá radost triko v designu jeho oblíbeného týmu, sportovce či spolku.
Bojujete s nedostatkem fotek? Uspořádejte soutěž!
Nevíte, kde brát fotky a obsah na sociální sítě? Všichni členové už se ve svém triku vyfotili? Uspořádejte soutěž o lístky na zápas nebo jinou hodnotnou cenu. Úkolem fanoušků bude poslat fotku v oblečení s vaším designem. Účastí v soutěži vám dají souhlas ke sdílení jejich fotek a hned máte o motivující příspěvky postaráno. Nebo použijte merch jako výhru a sdílejte fotky nadšených výherců.
Lidé jsou zapomnětliví, připomínejte se
Možná si myslíte, že stačí na svůj fanshop upozornit po jeho vzniku a dost. Fanoušci už o něm přece ví a nakoupí. Bohužel to tak není, ačkoli určitě bude malá skupina, která fanshop na paměti mít bude. Ostatní fanoušci jsou nejen zapomnětliví, ale také přibývají, a ti noví se jen tak nedozví, že jste před rok založili fanshop, pokud jim o tom neřeknete. Využívejte příležitostí, jako jsou vaše události, Vánoce nebo tvořte limitované edice a ovšem informujte své fanoušky.
Jak se projeví práce s fanshopem a jeho zviditelňování na výdělku?
Budete-li o svém fanshopu informovat pouze jednorázově, vaše příjmy budou stagnovat. V tom lepším případě máte opravdu velkou členskou základnu, a tak si vyděláte v sezóně do 10 000 tisíc za měsíc. V tom horším případě se nebude dít nic. Když začnete s fanshopem pracovat aktivně a propagovat ho na sociálních sítích, může vám fanshop měsíčně vydělat i pětinásobek a více. Záleží na to, jak velká je vaše členská základna a fanklub.