Veškeré marketingové aktivity a podporu prodeje se vyplatí plánovat dlouhodobě. Jen tak si uvědomíte, z kterého období můžete vytěžit maximum. Dokážete si naplánovat a nepodcenit nákup triček na fanshopu a jejich následným prodejem na akci můžete podpořit i zájem o internetový fanshop.
Co byste neměli podcenit v předvánočním čase?
Jednou z událostí, která dokáže zahýbat s prodejem, jsou Vánoce. Jak na to, abyste z Vánoc vytěžili maximum? I když vám to možná přijde otravné, pro mnoho lidí je opakování matka moudrosti. Takže se nebojte nejpozději na začátku listopadu vyrukovat s vánoční kampaní. Pošlete své fanouškovské základně první ze série newsletterů. Spusťte na sociálních sítích kampaň, která vede na fanshop se sdělením, že nejlepší dárek pro všechny fandy jsou vaše trika.
Nezapomeňte na:
1. pravidelnou rozesílku newsletterů,
2. pravidelné posty na sociální sítě
3. a banner na webu s vánoční tématikou.
Konec sezóny
Skvělou příležitostí pro podarování týmu nebo offline prodej je určitě i konec sezóny, tím spíš pokud byla sezóna opravdu úspěšná. Ve svém fanshopu navíc můžete využít funkci personalizace a trička opatřit jmény členů.
Fanshop offline
Nejlépe se trika prodávají přímo na akci. Proč? Euforie a pocit sounáležitosti je ve vzduchu a každý chce ukázat svému okolí, že u té báječné události byl a zároveň podpořil dobrou věc. Ať už chystáte zápas, ukončení sezóny, nebo hasičský bál nezapomeňte si objednat dopředu pár kusů trik na prodej. Po akci vám určitě nezbyde ani jedno.
Která akce jsou pro vás důležité?
Jak události, akce a offline prodej pojmete, je ve své podstatě na vás. Důležité je, abyste akce na svých kanálech včas komunikovali a propojili jste je s fanshopem. Pamatujte, že každá akce může být příležitostí ke zvýšení prodeje, když o ní lidem řeknete.